Reklamation & Returnering

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Dette betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert behandling af produktet.

Vi anbefaler, at du kontakter os så hurtigt, som muligt og helst inden for 1 måned efter fejlen bliver opdaget.

Du kan kontakte os ved at skrive til: info@byli.dk. Vi vil rigtig gerne have besked om reklamationer via mail inden varen returneres.

Forbehold ved fejl

Vi tager forbehold for lagerfejl, trykfejl og prisfejl. I tilfælde af fejl forbeholder vi os retten til at annullere ordren, efter vi har gjort køber opmærksom på dette.

Vær opmærksom på, at alle vores varer er syet af genbrugstekstiler. Man vil ofte kunne se, at stoffet har været brugt. Derfor beder vi dig overveje om det er en reklamation.

Vi ser disse brugstegn som et unika og et tegn på den historie stoffet har med sig. Vi håber derfor, at du også kan se særligheden og det smukke i stoffets uperfekte udseende og den historie det bærer med sig.

Farver

Vi kan ikke garantere, at de farver, som vises på webshoppen, præcist gengiver de farver, som produkterne faktisk har. Hvordan farverne gengives afhænger af indstillingerne på din computer.

 

Returnering

 Vi accepterer ikke returnerede varer, der er blevet sendt tilbage uden at byLi forudgående er blevet kontaktet.

Bemærk:

  • Sørg for, at du returnerer pakken til vores returadresse. Ellers vil det påvirke behandlingen af din returnering.
  • Du skal selv sørge for, at varerne er pakket forsvarligt, idet du selv har ansvaret for pakkens indhold indtil vi modager den.
  • Sørg for at vedlægge en note med ordrenummeret, kopi af fakturaen eller anden dokumentation for dit køb

Returadresse:

byLi

Støvringgårdvej 20

8930 Randers NØ